loading...
مرکز فروش و خدمات پس از فروش CB
Admin بازدید : 930 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (3)

ریست پرینتر سامسونگ ML 2160 V1.01.01.08 & V1.01.01.11

این مدل پرینتر برای ساخت فایل ریست باید برنامه مربوط به ورژن پرینتر خریداری کرد

تا بتوان فایل ریست ساخت

ما با این آموزش نحوی ریست کردن ورژن 8 و ورژن 11 رو به شما یاد خواهیم داد

 

خوب برای این کار کافیست فایل های زیرو دانلود کنید این فایل ها مربوط به ورژن 8 و 11 می باشد

دانلود فایل Download File

رمز فایل : www.computerbartar.ir

بعد از دریافت فایل شما با گرفتن ریپورت ورژن دستگاه خود  پیدا می کنید

و فایل رو به دستگاه می دید

برای مثال :

شما ورژن دستگاتون 11 بایستی فایل ML2160_V1.01.01.11_original_X.hd به دستگاه بدید

بعد از دریافت فایل دستگاه شما قادر به دریافت فریمور ورژن 5 خواهد بود

بعداز دریافت فایل شما با ریپورت گرفتن از دستگاه و گرفتن شماره کروم دستگاه

توسط نرم افزار ریست ورژن 5 فایل ریست می سازید و پرینر خود را ریست می کنید

دانلود ورژن 5 بصورت رایگان در سایت موجود است کافی برروی تصویر بالا کلیک کنید

موفق باشید

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علی در تاریخ 1393/04/21 و 1:46 دقیقه ارسال شده است

من متوجه نشدم ولی فکر کنم منظورتون اینه که دستگاه من باید با روش شماره سریال ریست بشه (گرچه من این روش رو هم فکر کنم انجام دادم و نشده ولی باشه)
شماره سریال
Z7D7BKEBC00349T

دو عد صفر در سریال
پاسخ : لطفا در انجمن درخواست کنید

این نظر توسط علی در تاریخ 1393/04/20 و 23:53 دقیقه ارسال شده است

من متوجه نشدم ولی فکر کنم منظورتون اینه که دستگاه من باید با روش شماره سریال ریست بشه (گرچه من این روش رو هم فکر کنم انجام دادم و نشده ولی باشه)
شماره سریال
Z7D7BKEBC00349T

دو عد صفر در سریال

این نظر توسط علی در تاریخ 1393/04/20 و 14:17 دقیقه ارسال شده است

با سلام
من فایلهای مربوط به ورژن 11 و 8 (ارجینال) و همچنین کلیه فایلهای ورژن 5 رو گرفتم
به ترتیبی که گفتید عمل کردم یعنی اول فایل ورژن 11 (دستگاهم ورژن 11) رو با دراگ به نرم افزار usbprn کشیدم و پرینتر ریست شد. سپس با کمک فیک ورژن 5 کروم رو بهش دادم و فایل خروجی رو ساختم (فایل خروجی با ورژن 5 بود!) و مثل عکسا دراگ کردم و ادامه کار . بعد از ریست اتوماتیک پرینتر هر دو چراغ قرمز شد و حدود 4-5 دقیقه هم صبر کردم فایده نداشت و مجبور شدم کابل برق رو بکشم که بعد از روشن کردن پرینتر مثل حالت قبل شد یعنی چراغ کارتریج روشن .. انگار نه انگار مشکل کجاست من دقیق مثل توضیحات شما انجام دادم
پاسخ : سلام
با تشکر از حسن انتخاب شما
عرض شود این روش روی همه پرینتر ها جوابگو نمی باشد
یک سری خاص به اصطلاح پرینتر های ورژن 11 اول سری ساخت
موفق باشید
برای دریافت فایل شما باید سریال اعلام کنبد تا فایل براتون تهیه شود
موفق باشید


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 485
  • کل نظرات : 138
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 2266
  • آی پی امروز : 266
  • آی پی دیروز : 233
  • بازدید امروز : 518
  • باردید دیروز : 814
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 1,332
  • بازدید ماه : 12,309
  • بازدید سال : 65,696
  • بازدید کلی : 923,758