loading...
مرکز فروش و خدمات پس از فروش CB
Admin بازدید : 1209 یکشنبه 25 خرداد 1393 نظرات (7)

آموزش کامل ریست پرینتر SCX 3405FH V3.XX.02.XX

در این مقاله شما به راحتی می توانید این مدل و مدل های جدیدتر هم رو ریست کنید

 آموزش گام به گام بصورت تصویری و با توضیحات کامل ارائه شده و صدرصد جوابگو بوده

کافیست جهت اطلاع بیشتر با ما تماس بگیرید

09305042900 پشتیبانی فنی   امینی

قیمت این مجموعه 30.000 تومان می باشد

با همکاری در این زمینه ایرانی آباد و پیشرفته بسازیم
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعید در تاریخ 1393/06/27 و 15:02 دقیقه ارسال شده است

سلام من سعید هستم از همدان و همکار شما در قسمت تعمیر پرینتر جا داره از زحمات شما تشکر کنم و در کنار هم همکاری خوبی داشته باشیم شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط سعید در تاریخ 1393/06/27 و 15:01 دقیقه ارسال شده است

سلام من سعید هستم از همدان و همکار شما در قسمت تعمیر پرینتر جا داره از زحمات شما تشکر کنم و در کنار هم همکاری خوبی داشته باشیم شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط سعید در تاریخ 1393/06/27 و 15:01 دقیقه ارسال شده است

سلام من سعید هستم از همدان و همکار شما در قسمت تعمیر پرینتر جا داره از زحمات شما تشکر کنم و در کنار هم همکاری خوبی داشته باشیم شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط vahid در تاریخ 1393/04/19 و 19:31 دقیقه ارسال شده است

می شه لینک همه ی نرم افزارا و درایورای این دستگاهو تو همون پست قبلی برام بذارین
ممنون

این نظر توسط vahid در تاریخ 1393/04/19 و 19:29 دقیقه ارسال شده است

آقا من هر کاری می کنم سیستمم پرینترو نمی شناسه
CDش شکسته بود
درایور و Easy Printer Manager از سایت سامسونگ دانلود کردم و نصب کردم و بعد نصب تست پرینت انجام داد و درست بود و کپی هم گرفتم
اما تو دیوایس منیجر دستگاهو نمی شناسه و تو دیوایس اند پرینتر نمیشه دستگاهو رو دیفالت گذاشت و این اروره میده:
http://uplod.ir/eo4njix1ejpk/1.JPG.htm

کمک

این نظر توسط vahid در تاریخ 1393/04/09 و 19:08 دقیقه ارسال شده است

سلام
یه سوال کلی : به طور کلی 3405F رو برای کاربری خانگی چه جور پرینتری می بینین؟
ورژن پرینتر من چیه؟از کجا بفهمم؟روی سی دی پرینتر Ver.1.16 نوشته...
الان با این آموزش شما هیچ نیازی به بیرون نیست دیگه؟یا فقط باید ورژن 3 باشه؟؟
ممنون
پاسخ : سلام
این مدل پرینتر عالی برای استفاده خانگی
برای فهمیدن ورژن دستگاه دکمه های زیر رو پشت سر بزن
Menu
#
1934
Menu
------------
روی پنل پرینتر باید Tuch Menu ظاهر بشه
بعد گزینه ریپورت پیدا کن و کانفیگریشن ریپورت بزن
یک برگ براتون ریپورت گرفته میشه که حاوی مدل و سریال و ورژن دستگاه می باشد
موفق باشید

این نظر توسط vahid در تاریخ 1393/04/09 و 2:12 دقیقه ارسال شده است

سلام
من به تازگی SCX-3405F خریدم
کی لازمه که پرینتر ریست بشه؟
ورژنو از کجا باید بفهمم؟ رو سی دی همراش Ver.1.16 نوشته.
ممنون
پاسخ : سلام
بعد از اولین بار که پرینتر شما چراغش قرمز بشه و تونر کارتریج خالی بشه


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 485
  • کل نظرات : 138
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 2266
  • آی پی امروز : 123
  • آی پی دیروز : 114
  • بازدید امروز : 426
  • باردید دیروز : 486
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 3,227
  • بازدید ماه : 8,265
  • بازدید سال : 61,652
  • بازدید کلی : 919,714